LA GÜIQUIPEYA Á SIU APREBÁ


Los estremeñus estamus de celebración! La Güiquipeya, la Wikipedia en estremeñu, á siu pol fin aprebá, endispués de várius mesis de incertidumbri. Ara lo que quea es el treslau. Podís leyel l'aprebación aquina. Esti es el centru la curtura la Redi i que cola colabutación de tós, lo sedrá tamién en estremeñu. Ánimo a tós a que sigan trebahandu ena Güiquipeya i ánimo tamién a los que nu lo bichan pa tamién holmal parti desta gran esperáncia pa la muestra luenga que tien holmatu dehital i enciclopéyicu!




Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Hoel, ya pensaba que mus la daban de lau. :)
Noragüena pa tolus los güiquipeyistas que lu abeis hechu pusibli i que tantus (i tan bien) artículus os abeis labutau.
Anónimo ha dicho que…
Soy Chabi, de la Wikipedia en extremeño y me alegra ver que hay gente que escribe en esta preciosa lengua. A ver si transladan cuanto antes los artículos y podemos seguir trabajando en nuestra Wikipedia, en la lengua de Extremadura.
Es un buen momento para que los extremeños se enorgullezcan de su "palra", de que demuestren que se puede informar en extremeño y de poder aumentar la cantidad de páginas en Internet en lengua castúa.

Un saludo.
Javier Feijóo ha dicho que…
¡Bienvenida "Güiquipeya"!
http://castuamente.blogspot.com
Juerte'l abrazo
JAVIER FEIJÓO
Anónimo ha dicho que…
Dentro de poco habrá que obligar a que todo el que se presente a oposiciones en Extremadura, hable extremeñu. Así las plazas serán para nosotros.

Entradas populares de este blog

El conventu de san Marcus en Marchagás

Estremaúra, cotu de caça

ESTREMEÑU: LA IDIOMA ATARUGÁ