domingo, noviembre 21, 2010

Chalra de Rey Yelmo

Esta hue la chalra endilgá pol señol Rey Yelmo el passau Sábau 20 Noviembri en Mijadas. Julgai vosotrus mesmus...







10 comentarios:

Juanín dijo...

Pui esti dándi á saliu? La su chalra tien tantus marrus que no sabria ni por cuál empençal.

Qué güenu quandu se bulra de las grafias meyevalis o de los ententus de estandarizacion. Craro, en castellanu se palra i se prenúncia lo mesmu en tós laus. No tien en cuenta la castellanizacion de los deferentis territórius al miental las huentis, cosa que, si quijiera, podria conprebal en el mesmu ALPI.

En fin... no sé por qué la Asociación Pablo Gonzálvez le da prensa a esta genti. Assín mos va. Qué poca grácia, amás.

Anónimo dijo...

Que sosca de tio

Attila dijo...

Esti agiló ná más que pa lucissi. Viá una ñegrá. You creyí que charraríasi una miajina mas del huturu y ñun del pasáu. Esu y'anda ta mu vistu.

Attila dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Attila dijo...

Y dendi luéu prejísansi de material pa lus que ñun galran el estremeñu de ñatíus. Palabrerus, culsus y deillus zaleus pa deprendel.

Anónimo dijo...

Me he quedado lelo cuando ha dicho "yo creo que el castellano es lengua de cultura desde hace varios siglos". ¿CREO? ¡¡¡Impresionante!!!

Anónimo dijo...

oi he aprendiu que semus unos roba copyright sin escrupulos. Tó lo muestru pertenece a los demas y lo abemus copiau( catalanes, castellanos ,portugeses, gallegos y no te lo pierdas tamien andaluces), o sea, no semus naiden.
Y lo peor que lo dice un estremeñu de Miajás. My god I can't understand people who say that about his own history and who say people who speak estremeñu don't know anything about intelligence too. I'm an embarrassed estremenian. It's a real pity for us.

antòniu dijo...

Comu de costumbri, acontinamus (tristementi endi los estamentus que deberríen estal comprometíus, prencipalmenti) tirandu pol tierra al estremeñu y demás variedadis... A vel si mus enteramus: !!!!Cualisquiá manifestación lingüística humana es equiparabli a otra... en dinidá y merecíu respetu!!!

!!!CUALQUIER MANIFESTACIÓN LINGÜÍSTICA HUMANA ES EQUIPARABLE A OTRA... EN DIGNIDAD Y MERECIDO RESPETO!!!
!!!BIODIVERSIDAD!!!

Antòniu

Antonio dijo...

Buena charla sobre el extremeño.
Pa lo de los comentárius (pa mí parecereh):
Se barrunta en vuejtroh saboríoh titulilloh manque buenavío dajparabaneh. Nójqueríh apañar de jacialeh a loh ejtremeñoh. Vusotroh mejmoh soh atrancáih lah cancillah con vuejtroh decireh.
Extremadura es muy plural y variada, y los extremeños, acogedores y respetuosos con los demás. Estamos jartos de señoritos y de imposiciones. DEJADNOS SER, A LA MAYORIA, NOSOTROS MISMOS.

Anónimo dijo...

Hi,hi, comu boh guhta el endibiualihmu ehtremeñu, critical menuh y hacel máh porel.