Diccionario Extremeño

El Diccionario Extremeño acabba de superal las 10.000 entrás (10.005, pa sel essatus arrepartias en 425 páginas). Es un trabbaju largu i cansau, pero a pocu a pocu va tomandu la hechura suficienti comu paque drentu de ná lo saqui. Esti no va a sel un parabreru mas comu a los que estamus acostumbraus: es un dicionáriu, con enteracionis, además de semánticas, de prenunciacion, morfológicas, sintáticas, locucionis, etimologia i prencipalis variantis.



Quantis que tengamus consensu ortográficu en el OSCEC adataré l'ortografia las parabras i espubricaré la primel edicion del dicionáriu, que, esperemus que puea sel en hormatu degital i enprentau. Dende aquí doi las grácias a tolos que d'anguna manera án ayuau en él, mas que ná a los enformantis i a los colavoraoris en tous estus añus que de manera desenteressá m'án estau dijendu senificaus, usus i parabras nuevas.

Comentarios

Manué ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Manué ha dicho que…
Noragüena pol tu sobberanu trebaju y gracia en nombri d´Estremaúra y la su curtura.
Huliu ha dicho que…
Noragüena
Anónimo ha dicho que…
Me caguen la lemi ya jera hora que alguin se precupara pol nuextra lengua,si nos yaman baturrinus que nos llamin,peru semus asina y siempri asina,estoy jartu de tantu señorinu y de tantus excarnius ah nuextru lenguaji,un casangomeru.

Entradas populares de este blog

El conventu de san Marcus en Marchagás

Estremaúra, cotu de caça

ESTREMEÑU: LA IDIOMA ATARUGÁ