domingo, julio 24, 2011

Parabras Vegas Bajas

Vos ei puestu otra retahila de parabras de Las Vegas Bajas. El estremeñu de aquí cuenta con un montonau de parabras tan lindas comu curiosas.

De las mas polias que tengu arrecogias está descapechá-se que es desencariñal-si i aborrecel a otra pressona de chopetón.

Los sentius de desanunciá-se i desaturdí-se s'acercan al anteriol, pero son mas aparecius a desentendel-si, dessimil-si.

Quea atestigá la destension de las palatalis ata esta zona, pos ayel mesmu arrecogí el verbu desñucá, que junta desnocá costituin las dos variantis que se gastan paquí.

Froris encaracolás, vaivienis i pressonas deslavás dan güena cuenta de la riqueza que no me cansaré de dizil-vus que tenemus.

Frasis comu sé una carta cerrá, rompé las águas i parecé un baçá son otrus de los materialis arrecogius.

Amás, tamien ei decumentau el usu del verbu avel temporal ena frasi á que no... con el sentiu de "hazi que no...", "hazi muchu que no...".

A los que preguntan que quándu vo a sacal el dicionáriu i tós estus materialis, les digu que pacéncia... porque el correntón de parabras, dichus, locucionis i hechus lingüísticus lleva demaseá huerça i es compricau no ahogal-si en él.

Poeis vél estas hallauras aquina.

1 comentario:

Alejandro dijo...

Muchus asperamus el dicionáriu con muchu enterés, pero mejol hazé-lu bien i sin priessa!