sábado, enero 22, 2011

A tentu de la 2a Assamblea

Ayel pola tardi Bienveniu i yo asperavamus a la puerta del Centru Vezinal a que llegaran los assestentis. Hazia un friu curiosu i acabavamus de venil de jechal fotocópias del Ordin del dia i de las Actas de la primel assamblea. Al ratitinu escomencipiarun a aportal la huerça de los que acuyerun el otru viagi i tamien otras caras nuevas. Encetémus la reunion ena que presenté los dos temas del dia. El primeru d'ellus era la criacion dun Órganu que valiera pa dil enfuncionandu i trebajandu dende ya. El segundu tema era el destraci del caraiti que diva a tenel el Encuentru el Estremeñu i la su Cultura, adiá-lo i assitiá-lo.

A tentu del Órganu, los assestentis dierun la su opinion a tentu el caraiti i organizacion del Órganu, que se entangó de horma provisional entre que se hazia el Encuentru. Quearun mas o menus crarus los ojetivus i que diva a avel tres comissionis endependientis i conprementárias, una pa la léngua, otra pa la cultura i otra pa la literatura, enque entavia quea por destraçal las conpeténcias i tareas d'ellas i ellas. Se nombrarun los cargus del Órganu que está conpuestu de seis vocalis, un secretáriu, un vicepresienti i un presienti.

Aluspues destracémus somerinamenti cómu diva a sel el Encuentru. La cultura estará presenti en él i se amenizará con actuacionis, recitalis, etc. Se previdu que sedrá pa metá de Mayu en Montermosu i se convocarán reunionis periódicas pa organizá-lo.

Comu resultau d'esta segunda assamblea, saquémus el Órganu Siguimientu el Estremeñu i la su Cultura i el destraci del Encuentru el Estremeñu i la su Cultura pa Mayu d'esti mesmu añu.

No hay comentarios: